Pages

5 Eylül 2012 Çarşamba

Astım Sorununuz mu Var?

Eğer astım muzdarip musunuz? Bu hastalık hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyor musunuz? Astım Eğer bunun farkında değilseniz, hayatınızı tehdit edebilir tehlikeli bir hastalıktır. Eğer astımın sebepleri durumu biliyor ve onu kontrol etmek için öğrenmek emin olun. Bu makalede, size astım tedavisinde kullanabileceğiniz bazı mükemmel bilgi bulabilirsiniz.

1. Günlük diyetlerine dikkat
Onlara karşı alerjiniz varsa Bazı gıdalar astım krizine neden olabilir. Bir gıda alerji testi almak için doktorunuzu ziyaret etmeniz gerekir. Eğer astım yönetmek istiyorsanız, size gıda alerjileri kontrol edebilmek için var.

2. Bir nem kullanın

Eğer nemli hava en sık astım biri bizim için tetikler olduğunu biliyor musunuz? Eğer astımınız varsa, eviniz için bir nem alma dikkate almak gerekir. Bu evde nemi azaltmak için harika bir araçtır. Bir filtre ile Dehumidifier evinizde alerjenleri azaltmak için de etkilidir. Bu araç, astım kontrol etmek çok etkilidir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text