Pages

23 Ekim 2012 Salı

Meyve Bar Hazırlama

Meyve Barlar - Nerede çubukları üzerinde başlatmak için. Trader Joe barlar için adanmış bütün bir bölümüne, 10 yıl önce birkaç bara sahip olmaktan gitti. Çocuklarımı favori şimdi bu Blueberry bir Bar meyve bara girer olduğunu. Bunlar meyve çubukları tüm organik.


Onlar dış tahıl kaplaması ve orta böğürtlenli reçel var. Onlar da öğle kutusuna atmak için mükemmeldir. Onlar Çilek ve İncir (benim en sevdiğim) gibi birçok farklı tatlar gelir. Ama bu çubuğu deli Trader Joe sadece bir başlangıç. Çocuklar Z-bar (bir Trader Joe ürün) vardır için onlar protein barları ve bu benim en sevdiğim bir dizi taşımak ve biz de onlardan bir ton yemek.



Peynir stickler - Yukarıda bahsettiğim gibi iki oğlum var, bir peynir ve süt içer her gün bir ton yiyor. Diğeri peynir olumsuz olduğunu ve süt nefret ediyor. O peynir yiyor sadece zaman pizza olduğunu! Biz peynir bir çanta ile gider muhtemelen kayısı faydaları bu yana iyi bir şey bir gün sopa! Trader Joe Hafif Kaşar Peyniri sopalarla genç oğlum ile geçerli favori vardır. Onlar gerçekten gerçekten iyi çedar peyniri gibi tat çünkü bu gerçekten çok beğendim! Kaşar Çocuklarınızın şey değilse Trader Joe peynir sopalarla geniş bir yelpazede var, onlar mozzarella ve beyaz çedar ve Tanrım ne ararsan var. Ben yaklaşık 15 farklı peynir sopa ben deposunda son kez sayılan düşünüyorum. Sizin gibi çubuk şeklinde peyniri bulamazsanız o zaman normal peynir bölümünün üzerine gitmek!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text